اجرای طرح شهید سلیمانی در بقاع متبرکه ابلاغ شد

اجرای طرح شهید سلیمانی با شعار " راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می گذرد" در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمان به ادارات اوقاف استان کرمان ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام علی جلالی سه شنبه(۱۸ آذر) در جلسه ویدیو کنفرانس به اتفاق معاون فرهنگی با رییس ادارات، کارشناسان فرهنگی، رییس هیات امناء بقاع شاخص درجه یک و دو و مسئولان طرح افق در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی نکاتی بیان کرد.

 

 

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمان با گرامیداشت یاد شهید فخری زاده و شهید حاج قاسم سلیمانی و با اشاره به اینکه بیماری کرونا در کشور گرفتاری های زیادی ایجاد کرده، از آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی در استان خبر داد.

 

 

 

وی با این توضیح که سازمان اوقاف و امورخیریه در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تداوم کمک های مومنانه به مردم آسیب دیده از کرونا در موج سوم این بیماری، طرح شهید سلیمانی را در دستور کار قرار داده، افزود: این طرح با شعار «راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می گذرد» در دستور کار ادارات اوقاف قرار گرفت.

 

 


حجت الاسلام جلالی با تاکید بر اینکه روسای ادارات سعی کنند با حفظ پروتکل های بهداشتی برنامه ها و طرح ها را اجرا کنند؛ اعلام کرد: طرح شهید سلیمانی در دو بخش بسته های حمایتی و معیشتی در استان کرمان اجرا می شود.

 

 


وی ادامه داد: در بخش حمایتی اطعام غذا مورد توجه باشد و برای اجرای طرح استفاده از ظرفیت هیات ها و بقاع متبرکه اهمیت داده شود  و روسا سعی کنند در روز شهادت سردار یک وعده شام و نهار را تدارک ببینند.

 

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمان خاطرنشان کرد: در قالب این طرح قرار است اقلام معیشتی، بسته‌های فرهنگی، تجهیزات بهداشتی، غذای گرم، پوشاک، وسایل گرمایشی به نیازمندان اهدا شود و در این راستا استفاده از درآمد موقوفات مجهول‌المصرف، مشارکت متولیان موقوفات غیر متصرفی، منابع قابل استفاده از بقاع و امامزادگان، اجرای نیات اطعام، خیرات و مبرات از محل‌های تأمین هزینه این بسته‌های معیشتی است.

 

 

 

وی در پایان اعلام کرد: اوقاف کرمان از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیش از هشت هزار بسته معیشتی و 15 هزار بسته بهداشتی و نیز البسه میان خانوده های آسیب دیده از کرونا در استان توزیع کرد.

 

 

کد خبر 1001555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha