۳۰ بسته کمک مومنانه در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار گرفت

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای هواشانق شهرستان کوثر گفت: ۳۰ بسته معیشتی کمک مومنانه به همت اعضای این کانون در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت قرار گرفت.

«موسی بابایی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 30 بسته معیشتی کمک مومنانه به همت اعضای این کانون در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای هواشانق شهرستان کوثر تصریح کرد: این بسته شامل برنج، روغن مایع، ماکارونی، نمک، سویا و سایر اقلام مورد نیاز که در بین خانواده ها توزیع شد.

 

وی اعلام داشت: این حرکت خیرخواهانه و انسان دوستانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان صورت گرفت.

 

بابایی ادامه داد: بیماری کرونا پیش آمد روزهای سختی را برای افراد بی بضاعت و نیازمند رقم زده و باید با همدلی و همکاری مشارکتی برای کاهش آلام این خانواده ها را فراهم کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای هواشانق افزود: احسان و نیکوکاری یکی از آموزه های دینی برای فعالان کانون های مساجد هست که باید آن را در جامعه ترویج دهند و این حرکت های خداپسندانه برای نشان دادن همدلی نسبت به خانواده های نیازمند است.

 

بابایی تاکید کرد: جهادی یکدلی برای کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا ادامه دارد و تلاش خواهیم کرد تا نیازهای این خانواده ها را فراهم کنیم.

کد خبر 1001594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha