برقراری توسعه و عدالت ورزشی در استان به ویژه در مناطق کمتر برخوردار

امان الهی، از برقراری توسعه و عدالت ورزشی در استان به ویژه در مناطق کمتر برخوردار خبر داد و گفت: در این زمینه برنامه هایی در پیش گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «حشمت الله امان الهی»، امروز(۱۸آذر) در جلسه بخشداران خرم‌آباد با اشاره به بررسی و تفکیک مشکلات هر بخش اظهار داشت: برنامه ریزی هایی برای حل توسعه ورزش با در نظر گرفتن ردیف اعتباری درسال آتی انجام خواهیم داد.

 

سرپرست ورزش و جوانان لرستان از بخشداران مختلف خواست تا با کمک گرفتن از ظرفیت دیگر دستگاه ها به توسعه ورزش درآن مناطق کمک نمایند.

 

وی نگهداری اماکن ورزشی را یک مهم دانست و گفت: با توجه به محدودیت نیروی ورزش و جوانان لازم است دراین زمینه با انعقاد تفاهم نامه با دستگاه های مرتبط بحث نگهداری بیت المال تدبیر شود که این نیز همکاری بخشداران را می طلبد.

 

امان الهی با ارائه  گزارشی از اقدامات عمرانی که در یکی دوماه اخیر برای ورزش استان انجام شده است، گفت: قطعا برقراری توامان توسعه و عدالت ورزشی در تمام نقاط استان به ویژه در مناطق کمتر برخوردار مدنظر است.

 

سرپرست ورزش و جوانان لرستان از مسئولان نمایندگی ورزش و جوانان بخش های تابعه خواست تا دربحث ورزش از توان هیئت های روستایی و عشایری و همگانی در این مناطق بیشتر استفاده کنند و واستعدادهای بالقوه ایی که وجود دارد را بالفعل نمایند، چراکه این مناطق می‌تواند خاستگاه قهرمانانی دراین حوزه ها باشد که بعضأ برای استان و کشور افتخاراتی کسب نمایند.

کد خبر 1001716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha