۴۴۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های قزوین بستری هستند

کرمی گفت: ۴۴۴ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های سطح استان بستری هستند که ۱۲۸ نفر در بخش آی سی یو هستند و حال ۵۲ نفر از بیماران وخیم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «علی اکبر کرمی» در خصوص آخرین وضعیت استان در ابتلا به بیماری کرونا بیان کرد: خوشبختانه در ۲ هفته اخیر آمار نزولی در تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان قزوین داشتیم ولی این امر تا زمانی ادامه دارد که مردم پروتکل های بهداشتی رعایت کنند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: اگر مردم دوباره بخواهند موارد بهداشتی را رعایت نکنند قطع یقین افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا را در استان خواهیم داشت.

 

وی عنوان کرد: ما شب یلدا را پیش رو داریم اگر خریدها، تجمعات و دورهمی ها در منازل به وضعیت قبل بازگردد، قطع یقین افزایش شیوع بیماری کرونا را خواهیم داشت بنابراین از مردم خواهش می کنیم یلدای امسال را به نام یلدای سلامت درنظر بگیرند و از تجمع در منازل و دورهمی های خانوادگی خودداری کنند چراکه این امر زمینه شیوع و پیک بعدی کرونا خواهد بود.

 

کرمی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ مورد ورودی جدید داشتیم که عدد کمی برای استان نیست و ۴۴۴ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های سطح استان بستری هستند که ۱۲۸ نفر در بخش آی سی یو هستند و حال ۵۲ نفر از بیماران وخیم است.

 

وی یادآور شد: هفت خانواده قزوینی در ۲۴ ساعت گذشته داغدار شدند و امیدواریم مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا شاهد کاهش روند این بیماری باشیم.

 

کد خبر 1001810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha