نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خواستار انسجام مسئولان برای حل مشکلات مردم شد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خواستار انسجام مسئولان برای حل مشکلات مردم شد و گفت: در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین «رضا نوری » امروز ( ۱۹ آذر) در مراسم معارفه خود به عنوان نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی که در قالب نشست شورای اداری در محل سالن جلسات استانداری و با حضور «حجت الاسلام و المسلمین علی اکبری» رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و حجت الاسلام و المسلیمن «محمدیان» مسئول محترم دفتر ارتباطات حوزوی مقام معظم رهبری برگزار شد، گفت: پذیرفتن این منصب کار سختی است، ولی افتخار بزرگی است که از سوی نائب امام زمان (عج) این اعتماد به بنده ایجاد شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خواستار انسجام مسئولان برای حل مشکلات مردم شد و افزود: برای ایجاد فضای بهتر و حل مشکلات جامعه نیازمند مشارکت مردم و مسئولان در زیر این پرچم هستیم.

 

حجت الاسلام احمدزاده، امام جمعه مرکز شهرستان مانه و سملقان نیز در این جلسه به نمایندگی از ائمه جمعه استان به صورت ویدیوکنفرانس، گفت: نماز جمعه یک از برکات انقلاب اسلامی است و امروز یکی از سرمایه های اجتماعی و معنوی محسوب می شود.  

 

وی افزود: در واقع نماز جمعه حلقه اتصال ولایی، اسلامی و مردم است که در آن عبادت و سیاست به هم آمیخته شده و نقش تأثیرگذاری در حاکمیت دینی دارد.

 

حجت الاسلام احمدزاده در ادامه ضمن تشکر از خدمات و زحمات آیت الله یعقوبی، امام جمعه پیشین بجنورد، از انتصاب حجت الاسلام نوری به سمت نمایندگی ولی فقیه در خراسان شمالی، ابراز خرسندی کرد و گفت: همه ائمه جمعه استان همانند یک سرباز گوش به فرمان نماینده رهبری در استان هستیم و نهایت همکاری خود را با ایشان اعلام می کنیم.

کد خبر 1002017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha