آیین های بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در ایلام برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری آئین های ویژه بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در این استان خبر داد.

حجت الاسلام «علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد:  ٨ لغایت ١٨ دی ماه سال جاری به عنوان دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است و در همین راستا نیز برنامه های ویژه ای در طول این دهه در استان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه نشست های هماهنگی برای برگزاری این مراسمات در سطح استان با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور دستگاه ها و نهادهای مرتبط برگزار شده است، یادآور شد: برنامه های ویژه این دهه با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و ضرورت توجه به سلامت جامعه برای قطع زنجیره این بیماری و با رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری همه جانبه با کادر زحمتکش درمان، با بهره گیری حداکثری از ظرفیت فضای مجازی برگزار خواهد شد.

 

 چراغی پور تصریح کرد: گرامیداشت هشتم دی ٨٨ و خلق حماسه مردم استان در محکوم کردن فتنه و آشوب گران، نکوداشت خلق حماسه ماندگار ملت ایران در نهم دی ماه ٨٨، بزرگداشت سیزدهم دی ماه سالگرد شهادت مظلومانه سردار دل ها سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و پاسداشت اربعین شهادت دانشمند بزرگ هسته ای کشور شهید محسن فخری زاده از برنامه های این دهه است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام بیان کرد: تبیین اهمیت حمله شجاعانه موشکی ایران به پایگاه های آمریکا در عین الاسد در بامداد هیجدهم دی ماه سال گذشته که مقام معظم رهبری آن را «درس آموز» و «تعیین کننده» بیان فرمودند نیز از جمله رویدادهایی است که در بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار می یگرد.

 

وی از صاحب نظران، سخنوران، اساتید حوزه و دانشگاه، کارشناسان، اصحاب رسانه، اهل قلم، هنرمندان و دیگر اقشار مردم دعوت کرد تا با ارائه نظرات و ایده های خود در راستای بزرگداشت هر چه باشکوه و شایسته این وقایع ماندگار، یاریگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان باشند.

کد خبر 1002201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha