۶۸ هسته متشکل از دانشجویان برای حل مشکلات مردم بسیج شده اند

مسئول بسیج دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: ۶۸ هسته متشکل از دانشجویان برای حل مشکلات مردم بسیج شده اند تا گره ای از مشکلات مردم را باز کنیم.

«رضا طهماسبی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: بسیج دانشجویی در راستای حل مشکلات مردم استان سیستان و بلوچستان با اجرای طرح اعتلا اقدام به تهیه وتنظیم نظام مسائل استان کرده تا با تشکیل هسته هایی مسئله محور برای حل مسایل استان تلاش کند.

 

مسئول بسیج دانشگاه سیستان و بلوچستان ادامه داد: در دوم آذر امسال پیش نویسی از نظام مسائل استان رونمایی شد و در جشنواره نجم کشوری موفق به کسب مقام اول در عرصه گفتمان سازی در بین تمامی حوزه های کشور شد.

 

وی با اشاره به همکاری بسیج دانشجویی و بسیج اساتید یادآور شد: بسیج دانشجویی با همکاری بسیج اساتید، اندیشکده ای جهت کار علمی برای حل مسائل استان راه اندازی کرده است، تا بتوانند پایان نامه های دانشجویان را نیز به سمت حل مسائل استان هدایت کنند.

 

طهماسبی خاطرنشان کرد: در جشنواره نجم امسال (نهضت جوانان مسئله محور) بسیج دانشجویی ۶۸ هسته متشکل از دانشجویان سراسر استان برای حل مسائل شکل گرفته است و ما به دنبال این هستیم که با طراحی نهایی نظام مسائل استان، شهرستانها و دانشگاه ها با تمرکز بر هسته هایی متشکل از دانشجویان برای حل مسایل تلاش کرده و گره ای از مشکلات مردم را باز کنیم.

کد خبر 1002295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha