اعضای کانون های مساجد توده عظیمی از اقشار مختلف مردم است

قهرمانی گفت: اعضای کانون های مساجد توده عظیمی از اقشار مختلف مردم است که با انس و الفت در فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد مشارکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «حسن قهرمانی» امروز (20 آذرماه) در جلسه هماهنگی جشنواره ترنج کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: سایت بچه های مسجد از سال های گذشته با هدف شناسایی و ساماندهی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در فضای مجازی راه اندازی شده است و هم اکنون شاهد ثبت فعالیت های کانون ها و مشارکت در طرح های ملی هستیم.

 

مدیر هنری - ادبی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور تصریح کرد: اعضای کانون های مساجد توده عظیمی از اقشار مختلف مردم است که با انس و الفت در فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد مشارکت می کنند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: هم اکنون در این سامانه بیش از 25 هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد کشور با بیش از 2 میلیون و یکصد هزار نفر به عنوان عضو ثبت شده است.

 

قهرمانی افزود: هم اکنون با ایجاد زیر ساخت و امکانات لازم در زمینه کیفی سازی فعالیت های کانون های مساجد کشور طرح ملی «ایران قوی» برپا شده است که در 3 شبستان، 12 رواق و 40 عنوان برنامه تعریف شده است که دبیرخانه رواق ترنج در رشته هنرهای تجسمی طرح ملی «ایران قوی» به استان اردبیل سپرده شد.

 

وی ادامه داد: استان اردبیل در رشته هنرهای تجسمی حرف های زیادی برای گفتن دارد و با استفاده از پتانسیل هنرمندان فاخر این استان می توان جشنواره در خور و شایسته ای را برگزار کند.

 

مدیر هنری - ادبی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور عنوان کرد: این دبیرخانه به صورت 3 دوره متولی به استان های مختلف در سراسر کشور سپرده شده است که امیدواریم در رشته های مختلف بتوانند استعدادهای خوب کانون های مساجد را کشف و پرورش دهند.

 

کد خبر 1002298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha