کمک ۲۰ میلیارد تومانی مجمع خیرین سلامت گلستان برای مقابله با کرونا

بزرگمهر از کمک حدود ۲۰ میلیارد تومانی مجمع خیرین سلامت استان گلستان برای مقابله با کرونا خبر داد.

«علی بزرگمهر» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مجمع خیرین سلامت گلستان از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در خدمت دانشگاه علوم‌ پزشکی و نیازهای بهداشت و درمان استان بود.
 
 
 
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گلستان ادامه داد: مجمع خیرین سلامت گلستان از پیک اول، دوم و در حال حاضر که در پیک سوم ویروس کرونا قرار داریم حدود ۲۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات و وسایل پزشکی هزینه کرده است.
 
 
 
وی بیان کرد: دستگاه تنفس مصنوعی(ونتیلاتور)، دستگاه های اکسیژن ساز، پمپ اکسیژن، انواع ماسک، لباس های محافظتی برای کادر درمان و غیره از جمله تجهیزاتی بود که در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا به همت مجمع خیرین سلامت گلستان خریداری شده است.
 
 
 
بزرگمهر با بیان اینکه برای تامین بخشی دیگر از تجهیزات پزشکی دست یاری به سوی خیرین دراز می کنیم، یادآور شد: تخت های آی.سی.یو، مانیتور، پمپ سرنگ، تشک مواج و غیره از جمله دیگر تجهیزاتی است که باید برای تهیه آن اقدام کنیم.
 
 
 
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گلستان خاطرنشان کرد: برخی از دستگاه های ونتیلاتور که از قبل تهیه شده بود به علت فرسودگی نیاز به تعمیرات دارد که از خیرین و مردم نوع دوست گلستان درخواست می کنم در این امر خیرخواهانه مشارکت کنند.
 
 
 
وی اضافه کرد: خیرین و مردم نوع دوست گلستان برای مشارکت در تامین تجهیرات و نیازهای بخش بهداشت و درمان می توانند از طریق شماره تلفن 32480538 با دفتر مجمع خیرین سلامت تماس حاصل کنند تا بتوانیم نیازمندهای حوزه بهداشت و درمان به ویژه بخش کرونا را تامین کنیم.
 
 
کد خبر 1002406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha