بهره برداری از سومین «کتابخانه مدرسه» گیلان در شهر صومعه سرا

بدن آرا از بهره برداری از سومین کتابخانه مدرسه گیلان در شهر صومعه سرا خبر داد و گفت: به‌زودی هفتمین کتابخانه شهرستان صوممعه سرا به بهره برداری می‌رسد.

«زهرا بدن آرا» با اشاره به ایجاد کتابخانه جدید شهر صومعه سرا ویژه مادر و کودک به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: این کتابخانه عمومی سومین «کتابخانه مدرسه» گیلان است که با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی و اداره کل نوسازی مدارس گیلان به‌زودی به بهره برداری می رسد.


معاون امور کتابخانه ها و همکاری های کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به ظرفیت‌های فراوان صومعه‌سرا در حوزه فرهنگی افزود: باید با اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی شاخص‌های مطالعه ارتقا یافته و علاقه‌مندی مردم به بحث مطالعه و کتابخوانی افزایش یابد.


وی با بیان اینکه شهرستان صومعه سرا هم اکنون دارای ۶ باب کتابخانه عمومی، نهادی و مشارکتی است اذعان کرد: این کتابخانه‌ها در صومعه‌سرا، گوراب زرمیخ، طاهرگوراب، لیفشاگرد، تولمشهر و ضیابر فعالیت می‌کنند.

 

بدن آرا با بیان اینکه به‌زودی هفتمین کتابخانه این شهرستان در شهر صومعه سرا به بهره‌برداری می‌رسد تصریح کرد: هزینه‌ای که برای کتاب و کتابخوانی انجام می‌شود، سرمایه گذاری برای داشتن آینده‌ای بهتر و جامعه‌ای آگاه و عاری از هرگونه آلودگی و آسیب‌های اجتماعی است.

کد خبر 1002633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha