نیروی انتظامی سرانگشتان اقتدار نظام به شمار می رود

مکتبی گفت: نیروی انتظامی سرانگشتان اقتدار نظام به شمار می رود که با ایثار نسبت به حفظ جان و امنیت شهروندان اقدام می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان مکتبی» صبح امروز (شنبه ۲۲ آذر) در رزمایش ترافیکی طرح زمستانه استان گلستان اظهار کرد: نیروی انتظامی سرانگشتان اقتدار نظام به شمار می رود که با ایثار نسبت به حفظ جان و امنیت شهروندان اقدام می کند.
 
 
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای، داوطلبان هلال احمر و فوریت های پزشکی استان گلستان در کنار نیروی انتظامی در فصل زمستان ایثار می کنند تا در حوادث از جان شهروندان صیانت کنند.
 
 
 
مکتبی بیان کرد: تلاش نیروی انتظامی ستودنی است و جایگاه والایی این تلاش و ایثارها در نزد خدای متعال دارد و ما مسئولان نیز به نوبه خود قدردان نیروی انتظامی هستیم.
 
 
 
وی به طرح زمستانه پلیس اشاره کرد و  افزود: تلاش خواهیم کرد که امسال شرایط بهتری برای گذر از زمستان داشته باشیم.
 
 
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی هواشناسی امسال بارش برف بیشتری شاهد خواهیم بود و از تلاش و مساعدت های شبانه روزی پلیس، هلال احمر و اورژانس و راهداری در این ایام تشکر می کنیم و امیدواریم با سلامت و کمترین مشکل امنیتی و مخاطره در جاده های استان بتوانیم زمستان را سپری کنیم.
 
 

 

کد خبر 1002659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha