سرمایه گذاری ۱۹۰ میلیارد ریالی در پروژه های خطر پذیر

سپهر با اشاره به سرمایه گذاری در بخش پروژه های مختلف گفت: ما تاکنون ۱۹۰ میلیارد ریال در پروژه های خطر پذیر سرمایه گذاری کرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد سپهر» صبح امروز در نشست خبری برخط با رسانه های استان یزد گفت: صندوق پژوهش و فناوری استان یزد به عنوان صندوق عمومی، سهامی خاص و مستقل است که اکنون ۱۷۷ سهامدار از جمله پارک علم و فناوری یزد، دانشگاه یزد، دانشگاه علوم پزشکی یزد و دیگر دانشگاه‌های استان، تعدادی از شرکت‌های بزرگ مانند پیشگامان و الگوریتم، سازمان‌های تخصصی و صنفی و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها سهام دار آن هستند.

 

مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد بیان کرد: از ابتدای فعالیت صندوق تاکنون ۳۵۰۰ فقره تسهیلات جمعاً به مبلغ ۱۷۰۰ میلیارد ریال به متقاضیان شامل شرکت‌های فناور دانش‌بنیان و غیردانش‌بنیان، خلاق و استارت‌آپ‌ها پرداخت شده است.

 

وی افزود: سه حوزه فعالیت ما در زمینه تسهیلات، صدور ضمانت نامه و سرمایه گذاری خطر پذیر است که مهمترین فعالیت ما نیز در این حوزه ها سرمایه گذاری خطر پذیر است.

 

سپهر ادامه داد: در سال گذشته به 18 استان کشور خدمات دادیم و صندوق اصلی ما نیز در یزد است که امیدواریم بتوانیم در سطح کشور اقدامات موثری داشته باشیم.

 

مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد گفت: 14 پروژه خطر پذیر را مورد تایید قرار دادیم و وارد شدیم که نزدیم به 190 میلیارد ریال سرمایه گذاری کردیم و هدف گذاری ما در سال جاری نیز حدود 300 میلیارد ریال است.

 

کد خبر 1003124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha