دادستان کرمان از دفتر استانی خبرگزاری شبستان بازدید کرد

دادستان عمومی و انقلاب کرمان با حضور در محل دفتر استانی خبرگزاری شبستان با خبرنگاران این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دادخدا سالاری، یکشنبه(23 آذر) با حضور در محل دفتر استانی خبرگزاری شبستان با خبرنگاران این رسانه دیدار و گفتگو کرد.

 

 

دادستان عمومی و انقلاب کرمان در این دیدار که 20 روز مانده به نخستین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، با محوریت گفتگو درباره «مکتب شهید سلیمانی» انجام شد؛ مطالبی به تفصیل بیان کرد.

 

 

وی در ادامه با اشاره به ماهیت دینی خبرگزاری شبستان و اتصال این رسانه به بدنه ستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد؛ تصریح کرد: به هر میزان که مجموعه های اینچنینی بیشتر کار کنند، پرونده های ورودی به مراجع قضایی از جمله دادستانی کاهش می یابد.

 

 

لزوم بازتعریف کارکردهای مسجد با توجه به جنگ فرهنگی دشمن، ضرورت آرایش جنگی در فضای مجازی با توجه به فعالیت های گسترده دشمنان در این فضا، ورود از موضع قدرت به فضای مجازی و...از دیگر محورهای این گفتگو بود.

 

 

طاهره بادامچی، مدیردفتر استانی خبرگزاری شبستان هم ضمن قدردانی از حضور دادستان کرمان؛ به ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت های این رسانه پرداخت.

 

 

در این دیدار که حجت الاسلام مصطفی گرجی، مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان نیز حضور داشت، گزارشی از فعالیت کانون ها ذیل طرح های ملی فهما و ایران قوی ارائه داد.

 

 

مشروح سخنان دادستان عمومی و انقلاب کرمان در این دیدار، به زودی در خبرگزاری شبستان منتشر می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1003242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha