حماس: مبارزه مسلحانه تنها راه مقابله با صهیونیستها است

جنبش مقاومت فلسطین، حماس می گوید این جنبش معتقد است که مبارزات مسلحانه ضمن محکوم کردن اقدامات اخیر برخی کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با اسرائیل ، تنها راه مقابله با دشمن صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، جنبش مقاومت فلسطین، حماس می گوید این جنبش معتقد است که مبارزات مسلحانه ضمن محکوم کردن اقدامات اخیر برخی کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با اسرائیل ، تنها راه مقابله با دشمن صهیونیستی است.

 

این اعلامیه توسط ناصیم یاسین در رویدادی روز یکشنبه اعلام شد که طی آن جنبش اعلام کرد که در حال لغو مراسمی است که به مناسبت سی و سومین سالگرد تاسیس حماس به خاطر شیوع کرونا قرار بود برگزار شود.

 

وی گفت: امروز ، ما بنیانگذار حماس شهید شیخ احمد یاسین را به یاد می آوریم ، که علی رغم رنج و عذاب ، الگوی میهن پرستی را در ایثار و تلاش برای وحدت فلسطینیان و مبارزه مسلحانه برای فلسطین ارائه کرد.

 

شیخ احمد یاسین ، بنیانگذار حماس ، به همراه تعدادی از محافظان خود در 22 مارس 2004 ترور شدند ، زمانی که یک هواپیمای اسرائیلی آنها را با موشک های هلفایر هدف قرار داد.

 

محاصره فلج کننده صهیونیستها علیه مردم نوار غزه باعث فقر و بیکاری بین مردم ساکن این منطقه شده است.

 

یاسین همچنین از همه فلسطینیان خواست تا احساس همبستگی را در سراسر ملت فلسطین تقویت کرده و اقدامات خیرخواهانه ای را برای تقویت پایداری فلسطینی ها در برابر همه چالش ها و تهدیدهای رژیم صهیونیستی آغاز کنند.

کد خبر 1003388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha