اقدام آمریکا علیه سازمان بدر برای حفاظت از صهیونیستها

همه می دانند که ایالات متحده برای محافظت از رژیم صهیونیستی از طرق مختلف تلاش می کند و برای جلوگیری از دفاع آنها از فلسطین و جهان عرب با گروه های مقاومت می جنگد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، یکی از اعضای ارشد سازمان بدر ، که گروهش بخشی از نیروهای بسیج مردمی عراق (PMU) است ، همچنین به نام عربی حشد الشعبی معروف است ، با انتقاد از تلاش های واشنگتن برای طبقه بندی سازمان خود به عنوان تروریستی ، تاکید کرد که چنین اقدامات برای محافظت از رژیم صهیونیستی است.

 

قصی الانباری سخنگوی سازمان بدر گفت: ما به تلاش کاخ سفید برای قرار دادن سازمان بدر در لیست سیاه  ایالات متحده اهمیتی نمی دهیم. بدر سازمانی است که طرفداران و نهادهای خاص خود را دارد. این حزب توسط یک فراکسیون پارلمانی نمایندگی می شود و بیش از 50 قانونگذار در اتحاد فتح دارد.

 

وی افزود سازمان بدر بخشی از سیستم سیاسی و ملت عراق است و تحت تاثیر چنین توطئه های شیطانی قرار نخواهد گرفت. همه می دانند که ایالات متحده برای محافظت از رژیم صهیونیستی از طرق مختلف تلاش می کند و برای جلوگیری از دفاع آنها از فلسطین و جهان عرب با گروه های مقاومت می جنگد.

 

این اظهارات در حالی است که کنگره ایالات متحده در تلاش است قانونی جدید را تصویب کند که سازمان بدر را به عنوان یک گروه تروریستی تعیین کند.

کد خبر 1003404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha