هیچ راه نجاتی برای بشریت غیر از حب اهل بیت (ع)  وجود ندارد

حجت الاسلام حجازی گفت: باید توجه داشت که هیچ راه نجاتی برای بشیریت غیر از حب اهل بیت علیهم السلام هم وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت ااسلام «سید امین الله حجازی» امروز (۲۴ آذر) در نشست ستاد عتبات عالیات شهرستان گچساران گفت: جای افتخار است که هر کجای کشور، منطقه و جهان مشکلی به وجود می آید، سپاه پاسداران وارد میدان می شود و آن نقیصه را مرتفع می کند .

 

امام جمعه گچساران اظهار کرد: مردم استان و شهرستان ما همه ولایی و عاشق اهل بیت علیهم السلام هستند و در همه موارد ملی نسبت به جمعیت هم اول هستند و برای کمک به بازسازی عتبات و عالیات هم پای کار خواهند بود.

 

وی یادآور شد: باید توجه داشت که هیچ راه نجاتی برای بشیریت غیر از حب اهل بیت علیهم السلام هم وجود ندارد.

 

حجت الاسلام حجازی با اشاره به اینکه در بحث بازسازی عتبات و عالیات باید این موضوع به درستی تبیین شود، گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه مردم گچساران در کمک های مردمی حرف ها دارند و وقتی راهکار به مردم داده شود خود آنها حتما پای کار هم خواهند آمد.

 

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه موکب مردمی طریق الکربلا خدمات بسیار ارزشمندی در اربعین، سیل، مقابله با کرونا و ... داشته و دارد، ادامه داد: برای ورود به این کار باید آبرو گرو گذاشت و مدیریت کرد، هرچند هم می توان از ظرفیت پرسنل نفت هم در این امر مهم بهره برد.

 

«محمد رمضانی» هم در این نشست، گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات چند ماموریت دارد که یکی از آنها بازسازی عتبات است که نه تنها امسال بلکه سال های گذشته هم در استانمان کار نشد، اتفاقا مردم استان ما دست شان با جیبشان برای انجام این امورات آشناست.

 

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در گچساران اظهار کرد: وقتی که سیل پلدختر اتفاق افتاد، ۱۲ کامیون از موکب گچساران راهی پلدختر شد.

 

وی یادآور شد: هر جایی که جلسه موکبی در کشورمان برگزار می شود، از گچساران دعوت می کنند که در جلسه حضور پیدا کند، چرا که گچساران مهد موکب ها بوده و حدود 12 موکب دارد.

 

رمضانی با اشاره به اینکه در گچساران ظرفیت بسیار بالا بوده و هر مسئله ای نیازمند ساختاری است، ادامه داد: ابتدا باید مکانی برای ستاد بازسازی عتبات عالیات در این شهرستان پیش بینی شود و در بحث کمک های مومنانه موکب ها هم در سطح شهرستان فعال هستند و یاری گر محرومین و نیازمندان خواهند بود.

کد خبر 1003595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha