پیشرفت ۷۰ درصدی ایستگاه های «قهرمانان» و «عادل آباد» قطار شهری شیراز

مرادی گفت: در ایستگاه های عادل آباد، دولت و امیرکبیر تا کنون بیش از ۳۰ درصد ریل گذاری به انجام رسیده است و ایستگاه «قهرمانان» و «عادل آباد» بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسن مرادی»، امروز (دوشنبه 24 آذر) در بازدید از روند اجرایی ایستگاه های خط 2 مترو شامل ایستگاه های «عادل آباد»، «دولت» و «امیرکبیر» گفت: برای پیشبرد عملیات اجرایی خط 2 قطار شهری شیراز بیش از یکصد دستگاه ماشین آلات و یک هزار و 500 نیروی انسانی مشغول به کار شده اند.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز افزود: در ایستگاه های «عادل آباد»، «دولت» و «امیرکبیر» تاکنون بیش از 30 درصد ریل گذاری به انجام رسیده است و ایستگاه «قهرمانان» و «عادل آباد» بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

وی با اشاره به اجرای یک روش ترکیبی در ایستگاه «امیرکبیر» بیان کرد: بخشی از ایستگاه به شکل روباز و بخش دیگر به صورت دال نهایی در سه طبقه در فاز نخست به بهره برداری خواهد رسید.

مرادی ادامه داد: سقف ایستگاه «امام حسین (ع)» نیز در تراز خیابان اجرا می شود و بیش از 50 درصد آن اجرا شده و دستگاه حفار مکانیزه  اول خط 2 قطار شهری به پارک «آزادی» رسیده و کار حفاری آن تمام شده و حفار دوم نیز در ایستگاه «امام حسین (ع)» مشغول فعالیت است.

کد خبر 1003641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha