درخواست مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان برای مشارکت همگانی تشکل های مردمی در پویش «نذر ماسک»

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: از همه تشکل های مردمی دعوت می شود تا با شرکت در پویش نذر ماسک، تهیه و توزیع آن را به عنوان اقدامی خداپسندانه و انسان دوستانه در کنار سایر نذرهایشان قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» در سرکشی از مرکز  پویش نذر ماسک بانوان فرهیخته  استان، ضمن تقدیر و تشکر از این حرکت ارزنده معنوی گفت: پویش نذر ماسک  گامی موثر در جهت رفع مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار خواهد بود.


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: به دلیل همه گیری ویروس کرونا و با هدف تعادل بخشی میان حفظ سلامت مردم گلستان، پویش نذر ماسک از جمله اقدامات نیکوکارانه و انسان دوستانه ای است که در سراسر استان به همت  جمعیت بانوان فرهیخته، کانون های فرهنگی اجتماعی، هیئات مذهبی و تشکل های مردمی راه اندازی شده است  و طی آن مردم اخلاق مدار استان نسبت به دوخت،تهیه و توزیع ماسک به عنوان یکی از مهمترین عوامل بازدارنده از انتقال کرونا اقدام می کنند. 


وی ادامه داد: این پویش در راستای عملیات فرهنگی اجتماعی اولین سالگرد سردار سلیمانی اجرایی شده است و از همه تشکل های مردمی دعوت می شود تا با شرکت  در پویش نذر ماسک، تهیه و توزیع آن را به عنوان اقدامی خداپسندانه و انسان دوستانه در کنار سایر نذرهایشان قرار دهند.


حجت الاسلام ولی نژاد اذعان داشت: به طور حتم مشارکت همگانی در این پویش سلامت محور و مومنانه گامی موثر و ارزنده در جهت رفع مشکلات مردم  مناطق محروم و کم برخوردار و افراد نیازمند خواهد بود.

 

وی گفت: در شرایط فعلی استفاده از ماسک به عنوان یکی از مهم ترین پروتکل های بهداشتی از سوی سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت مطرح شده است و قطعا برخی از خانواده های نیازمند در تامین آن با مشکل اقتصادی مواجه هستند  که پویش های  نذر  ماسک می تواند این مشکل را حل کند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به تاکید دین مبین اسلام به خدمت به خلق گفت: خدمت به خلق نوعی عبادت است و  تشکل های مردمی با در اختیار گذاشتن ماسک به نیازمندان که به علت شرایط سخت کرونا، راغب به حفظ سلامت خود و دیگران هستند ولی توان خرید آن را ندارند با خدمت به همنوعان خود، عبادت می کنند.

 

کد خبر 1003719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha