۵٠ برنامه از سوی کانون پرورش فکری گلستان در هفته پژوهش برگزار می شود

رجب نسب از برگزاری ۵٠ برنامه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در هفته پژوهش خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محبوبه رجب نسب» صبح امروز (سه شنبه ٢۵ آذر) در نشست خبری با خبرنگاران استان گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمامی برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، به صورت مجازی برگزار شده و می شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان افزود: امسال کانون مجازی در استان راه اندازی شده و برنامه های کانون در مناسبت های مختلف در بستر فضای مجازی برگزار شده است.

 

وی با اشاره به برنامه های کانون در هفته پژوهش در استان، اظهارداشت: در این هفته بیش از ۵٠ برنامه درنظر گرفته شده است که بیشتر برنامه ها به صورت مجازی برگزار می شود.

 

رجب نسب ادامه داد: پژوهشگران قرن بعدی، آموزش و روش تحقیق، کارگاه های علمی و پژوهشی و غیره از جمله برنامه های هفته پژوهش کانون در استان است.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در چهار حوزه ادبی، فرهنگی، هنری و علمی در حال برگزاری است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، اولویت کانون در سال جاری را تجهیز مجازی و بهسازی مراکز کانونی اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ١٠ هزار نفر عضو مراکز کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هستند.

 

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان به عنوان دومین استان در کشور کارگاه توسعه مدیریت را ایجاد و برنامه هایی را بومی سازی و اجرا کرده است.

 

رجب نسب اضافه کرد: در حال حاضر ٨ انجمن قصه گویی، نجوم و غیره با ٩٩٧ عضو در کانون پرورش فکری فعالیت می کنند.

 

کد خبر 1003734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha