محرومیت و فقر سهم مردم بوشهر از درآمد عظیم نفتی

رضایی گفت: مردم استان بوشهر به ما می‌گویند با این همه درآمد عظیم نفتی که از زیر پای ما برداشت می شود، چرا سهم ما تنها محرومیت، مظلومیت، فقر، بیکار و مشکلات معیشتی است.

«ابراهیم رضایی» روز سه شنبه (25 آذر) درگفتگو با   خبرگزاریشبستان در بوشهر به نطق امروز خود در جلسه علنی مجلس در مورد معکوس درآمد سرانه اشاره کرد و ادامه داد: معکوس درآمد سرانه، شاخص درست و صحیحی برای توزیع اعتبارات نیست و میزان بودجه پیشنهادی برای استان بوشهر که بیشترین درآمد را برای کشور دارد عادلانه نمی باشد.

 

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت رعایت عدالت در توزیع اعتبارات کشوری، تصریح کرد: استان‌های بوشهر و خوزستان بیشترین درآمد را برای کشور دارند ولی با وجود این حجم از درآمدها، مظلوم و محروم بوده و با مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند.

 

رضایی به وجود برخی مشکلات پیش روی مردم استان بوشهر و همچنین عدم امکانات اولیه زندگی در برخی از نقاط استان اشاره کرد و ادامه داد: برخی از مناطق این استان‌ها در برخورداری از امکانات اولیه زندگی مثل برق و راه و آب هم محروم هستند.

 

وی به نارضایتی های مردم استان بوشهر در خصوص برخی از تصمیمات کشوری اتخاذ شده اشاره کرد و ادامه داد: مردم به ما می‌گویند از این همه درآمد عظیم نفتی که از زیر پای ما برداشت می‌کنند، چرا این همه محرومیت و مظلومیت داریم، چرا این همه فقر داریم، چرا این‌همه بیکار داریم و چرا این همه مشکلات معیشتی داریم.

 

رضایی به وقوع سیل در شهرستان دشتستان و خسارت‌هایی که در پی داشته است اشاره کرد اظهار داشت: لازم است که در دولت در اسرع وقت نسبت به جبران خسارت سیل‌زدگان اقدام کند.

 

کد خبر 1003759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha