۵۰۰ بسته غذایی در سفره نیازمندان قرار گرفت

مدیر کانون فرهنگی و هنری منتظران ظهور مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) اسفراین، از توزیع ۵۰۰ بسته غذایی به مبلغ حدود ۱۳۰ میلیون تومان در سفره افراد نیازمند این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام «علی ابراهیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه اعضای کانون از ابتدای شیوع کرونا در عرصه های مختلف خدمت رسانی وارد میدان شدند، اظهارکرد: توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از شیوع کرونا بخشی از کار بود که در این راستا بیش از 500 بسته غذایی به مبلغ حدود 130 میلیون تومان در میان سفره افراد نیازمند قرار گرفت.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری منتظران ظهور مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) اسفراین همچنین به اجرای چندین مرحله ضدعفونی بیمارستان ویژه درمان بیماران کرونایی، مجموعه  نگهداری معلولان ذهنی تکتم و امید اسفراین به مناسبت روز جهانی معلولین و نیز ضدعفونی تمامی مساجد  روستایی شهرستان اشاره کرد و گفت: اجرای خیابانی گروه سرود «منتظران ظهور» این کانون به مناسبت های مختلف و اعزام مبلغ  و کاروان مداحی به مناطق عشایری از دیگر اقدامات انجام شده به همت اعضای این کانون به شمار می رود.

 

 

وی همچنین غسل و کفن فوت شدگان کرونایی را نیز به اهم فعالیت های طلاب جهادگر این کانون افزود و گفت: در این راستا چهار نفر از طلاب خواهر و 12 نفر  از طلاب برادر  همکاری داشته و خدمت کرده اند.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری منتظران ظهور مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) اسفراین همچنین از ساخت سه واحد مسکونی در مناطق محروم و به همت اهالی مسجد و طلاب عضو کانون خبر داد و گفت: احداث سه واحد مسکونی از تابستان سال 98 آغاز شده است.

 

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه این سه واحد در مناطق روستایی نوده بام، ولی آباد  و روستای قاسم آباد پی ریزی و ساخته شده است، افزود: دو واحد مسکونی با زیربنای 60 مترمربع  در روستای نوده بام و ولی آباد و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) اسفراین و کمک های خیرین  با هزینه 65 میلیون تومان ساخته شده است.

 

 

وی بیان کرد: یک باب منزل مسکونی در متراژ 75 متر مربع  نیز در روستای قاسم آباد اسفراین در حال احداث است که هم اکنون دیوار چینی آن با مبلغ 20 میلیون تومان انجام شده که مراحل توکار با 40 میلیون برآورد هزینه در حال انجام است.

 

 

گفتنی است؛ 140 طلبه در مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) مشغول به تحصیل و فعالیت های فرهنگی و اقدامات جهادگرانه هستند که از این 50 نفر به صورت مداوم از ابتدای سال در راستای مقابله با شیوع کرونا و فعالیت های جهادی همکاری داشته اند.

 

 

 

کد خبر 1003817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha