جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی در تبریز برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: سومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات با عنوان «ترنم آسمانی» در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علی پیروزمنش» امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش های مختلف این جشنواره شامل قطعات استودیویی همخوانی قرآن کریم، تواشیح و آکاپلا، آیینی و موسیقایی و انشاد فردی، نماهنگ مدافعان سلامت و کمک مومنانه و بخش ویژه جایزه حاج قاسم سلیمانی است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را از ۱۰ دی تا ۲۰ بهمن از طریق سایت جشنواره به نشانی  www.TarannomeAsemani.ir ارسال کنند.

وی گفت: این جشنواره در ۶ رشته متنوع و با امکان شرکت انفرادی و گروهی علاقمندان برگزار می شود و در آن فعالان و گروه های همنوایی سراسر کشور به رقابت می پردازند.

پیروزمنش، ادامه داد: این جشنواره از سری جشنواره های قرآنی آیات است که با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توسط موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز و مهد قرآن هریس برگزار می شود.

وی یادآوری کرد: تمامی ضوابط و مسائل مربوط به جشنواره در پایگاه اینترنتی این جشنواره برای استفاده عموم قرار گرفته است.

کد خبر 1003870

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha