«پاییز و نیمکت سنگی» در کاشان رونمایی شد

تاب «پاییز و نیمکت سنگی» نخستین کتاب رضا رادبخت، بازیگر و نویسنده کاشانی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، همزمان با هفته پژوهش، کتاب «پاییز و نیمکت سنگی» نخستین کتاب رضا رادبخت، بازیگر و نویسنده کاشانی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از پیشکسوتان، اساتید و اهالی تئاتر کاشان در سرای کتاب اردیبهشت کاشان رونمایی شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در این مراسم گفت: عرصه هنر عرصه تعالی و تحول خواهی است و دغدغه ها و توقعاتی از سیستم اداری در این حوزه وجود دارد اما باید بضاعت ها و داشته ها را نیز مدنظر داشت.

 

میثم نمکی با بیان اینکه عمده خلاقیت هنرمند، در کمبودها و کاستی ها ظهور و بروز می کند، افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تسهیل گر و هموارکننده بستر بروز خلاقیت ها و تولید آثار هنری است و تلاش می کنیم در این عرصه تمام توان خود را به کار گیریم و از ایده های فعالان این حوزه حمایت کنیم.

 

کتاب «پاییز و نیمکت سنگی» دربردارنده دو نمایشنامه «پاییز و نیمکت سنگی» به صورت مونولوگ و «چند ثانیه دموکراسی زیر نور ماه» با چند پرسوناژ است که انتشارات ادبستان کاشان آن را به شکل دو زبانه و با ترجمه فضل الله خدادادی راهی بازار نشر کرده است./

کد خبر 1003934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha