۱۴ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای تولیدی بشرویه پرداخت شد

شفیعی از پرداخت ۱۴ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال تسهیلات کرونا به ۱۵۴ واحد تولیدی و کسب و کار آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

«علی شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: تسهیلات کرونا یکی از روش های مهم دولت برای حمایت از فعالان و واحدهای تولیدی است که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند.

 

فرماندار بشرویه با بیان اینکه تسهیلات کرونا به 14 رسته مشخص تعلق می گیرد، گفت: در این راستا وام پرداختی به کارفرمایان به ازای هر فرد شاغل در کارگاه از 12 تا 16 میلیون تومان تعیین شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در سامانه کارا 163 واحد تولیدی شهرستان بشرویه درخواست دریافت تسهیلات کرونا ارائه کردند، افزود: این واحدهای تولیدی برای 187 نفر اشتغال زایی دارند و 19 میلیارد و 740 میلیون ریال اعتبار درخواست کرده بودند.

 

شفیعی در ادامه بیان کرد: از این تعداد متقاضی ثبت نام کننده در سامانه کارا 154 نفر تسهیلات کرونا به ارزش 14 میلیارد و 880 میلیون ریال با اشتغال زایی برای 178 نفر توانستند دریافت کنند.

 

فرماندار بشرویه در پایان با بیان اینکه 9 پرونده دیگر نیز برای دریافت تسهیلات کرونا در این شهرستان در مرحله بررسی قرار دارد، گفت: امیدواریم با اعطای تسهیلات کرونا وضعیت واحدهای تولیدی و کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا بهبود یابد.

کد خبر 1004086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha