فلسفه وجودی اداره غله در فاروج چیست؟!

فرماندار فاروج گفت: نزدیک به یک سال و نیم است که تحرک یا پیگیری از سمت شرکت غله در شهرستان مشاهده نشده و برای ما فلسفه وجودی این دستگاه در شهرستان جای سوال دارد!

به گزارش خبرگزاری شبستان از فاروج، «ابوالحسن نجفی» در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان فاروج پس از طرح نتیجه مصوبات نشست قبلی گفت: توجیه اجرایی نشدن مصوبات با انداختن توپ در زمین دستگاه های دیگر پذیرفتنی نیست.

 

فرماندار شهرستان فاروج افزود: از نشست های بعدی باید این روند اصلاح شود و در بازه زمانی تعریف شده دستگاه ها نسبت به انجام مصوبات اقدام کنند.

 

وی با گلایه از روند فعالیت اداره غله  و حضور کمرنگ مدیر آن در شهرستان گفت: امیدواریم در این دستگاه هم چابکسازی رخ دهد.

 

فرماندار فاروج به ورود دستگاه قضاء به مسائل دستگاه ها و ادارات هم اشاره کرد و گفت: مدیرانی که وظایف و مصوبات مرتبط با دستگاه خود را انجام ندهند مشمول ترک فعل شده و در حوزه قضایی به این مورد رسیدگی می شود.

 

وی با اشاره به اینکه مشکلات نانوایی ها در شهرستان کمتر شده و صف ها شکسته است، افزود: پیگیری ها برای انجام مصوباتی همچون رعایت ساعت پخت نان، پروتکل های بهداشتی، مدیریت مناسب سهمیه آرد، ساماندهی آردهای خانه پزی تا رسیدن به نتیجه مطلوب استمرار می یابد.

 

نجفی گفت: بعد از بازدیدی که از نانوایی های سطح شهر  انجام می شود، 20 درصد سهمیه آرد نانوایی هایی که اقدام به پلمب درهای دوم و سوم واحد خود نکرده اند، کم می شود.

 

وی فرصت نانوایی های سطح روستا برای انجام این مصوبه را تا 15 دی ماه عنوان کرد.

 

مدیر صمت شهرستان فاروج هم در این نشست گفت: از ابتدای سال تا 20 آذرماه 630 بازرسی از سوی این دستگاه و 92 گشت مشترک با دستگاه های همکار انجام شده است.

 

«احسان افتخاری» افزود: در این مدت 39 پرونده به ارزش 22 میلیون و 688 هزار ریال تشکیل شده است.

کد خبر 1004261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha