جشن پایان نیازهای ضروری ایتام سمنانی تا دهه فجربرگزار می شود

تقوی ازرقم خوردن جشن پایان نیازهای ضروری ایتام با احصا نیازمندی‌های آنان و مشارکت خیرین تا دهه مبارکه فجر در استان سمنان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،«سیده فاطمه تقوی»در جمع خبرنگاران رفع نیازهای ضروری ایتام در کنار توانمندی را امر مهمی دانست و گفت: کمیته امداد با مشارکت خیرین گام بزرگی در این راستا برداشته است.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با اشاره به برگزاری جشن پایان نیازهای ضروری ایتام در دهه مبارکه فجر اظهار کرد: نیازهای خانواده ایتام در سرفصل‌های مختلف مسکن، اشتغال، فرهنگی، تحصیل، درمان و سایر موارد حمایتی احصا شده است و در حال حاضر با تهیه فهرست نیازمندی‌ها درصدد رفع نیازهای ضروری ایتام هستیم.

 

وی از تحت پوشش ۷۶۹ نفر ایتام در کمیته امداد استان سمنان خبردادوافزود: کمیته امداد استان برای تامین آتیه ایتام و رفع نیازهای ضروری آنها برنامه‌ریزی کرده است.

 

تقوی در ادامه ۴۵ درصد از ایتام استان سمنان را پسر و ۵۵ درصد را دختر ذکر کردوافزود: در این استان بیش از ۲۶ هزار کارمند رسمی و غیررسمی وجود دارد که می‌توان از این طرح برای حمایت هرچه بیشتر از فرزندان ایتام و محسنین بهره برد.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه علاقه‌مندان به حمایت از فرزندان اکرام می‌توانند به سایت ekram.emdad.ir مراجعه و کد ملی و شماره همراه خود را وارد کنند اضافه کرد: پس‌ازآن کد فعال‌سازی ارسال می‌شود و شماره کارت ۱۶ رقمی نیز در اختیار فرد قرار می‌گیرد تا وجه مدنظر خود را به این شماره‌حساب واریز کنند.

 

به گفته وی به‌محض واریز حمایت نقدی، مبلغ مستقیم و بدون واسطه به‌حساب فرزند مشمول طرح منتقل می‌شود.

 

 تقوی تصریح کرد: همچنین افراد می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد در این امر خیر مشارکت کنند.

 

 

 

کد خبر 1004275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha