استفاده از فضای مجازی و رسانه ملی برای بزرگداشت دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» استان فارس

حجت الاسلام رضایی گفت: با توجه به شیوع کرونا از حداکثر ظرفیت فضای مجازی و رسانه ملی برای برگزاری برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» در استان فارس استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد رضایی»، امروز (چهارشنبه 26 آذر) در جلسه ستاد بزرگداشت دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» در آستانه یوم الله نهم دیماه گفت: بسیاری از معترضان به انتخابات در روز 9 دی با هدف حمایت از نظام اسلامی با شرکت در راهپیمایی، فتنه را محکوم کردند.
 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: بصیرت مردم در زمان توطئه دشمنان و حاضر شدن در صحنه برای دفاع از ارزش های مقدس جمهوری اسلامی از افتخارات ما به شمار می رود.
 

وی اضافه کرد: ایجاد شکاف میان جوانان و نظام اسلامی از اهداف کشورهای غربی و دشمنان است و لازم است تا با شناسایی موثر مشکلات فرهنگی بین جوانان به رفع آنها بپردازیم زیرا جوانان ظرفیت موثری برای پیشبرد اهداف دینی و مذهبی دارند. 
حجت الاسلام رضایی تاکید کرد: دهه «بصیرت و میثاق با ولایت» امسال با مناسبت هایی همچون، نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی»، حمله شجاعانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  به پایگاه «عین الاسد»، اربعین ترور دانشمند هسته ای کشور، شهید «محسن فخری زاده»، سالگرد قیام مردم قم در 19 دی سال 56 و ایام فاطمیه همراه است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس عنوان کرد: این دهه از ۹ تا ۱۹ دی با شعار محوری «بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاومت علوی» با اجرای ویژه برنامه های مختلف در سطح استان فارس برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا از حداکثر ظرفیت فضای مجازی و رسانه ملی برای برگزاری برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه بصیرت و میثاق با ولایت در استان فارس استفاده خواهد شد.

کد خبر 1004408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha