هشدار در خصوص مراجعه دیرهنگام بیماران کرونایی به مراکز درمانی

عظیمی گفت: بسیاری از بیماران دیرهنگام با علائم بیماری کرونا به مراکز درمانی مراجعه می کنند و لذا نیازمند به خدمات بخش مراقبت های ویژه می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «صادقعلی عظیمی» شامگاه امروز (چهارشنبه 26 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه بیماران کرونایی در بیمارستان امیرالمومنین (علیه السلام) کردکوی خدمات دریافت می کنند شاید برخی از بیماران نتواستند خدمات درمانی خود را آنگونه که باید دریافت کنند.

 

فوق تخصص بیماری عفونی بیمارستان کردکوی  ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان در کنار سایر دستگاه اجتماعی مسئولیت خدمات رسانی به بیماران را برعهده دارد و در این زمینه در ایام شیوع کرونا پرتلاش بود.

 

عظیمی بیان کرد: از ابتدای اسفند به جد تیم های ما برای درمان بیماران کرونایی  وارد میدان شدند و توانسته خدمات ارزشمندی برای بهبود بیماران کرونایی ارائه کنیم.

 

وی افزود: وضعیتی که در آن قرار داریم مثل اسفند سال گذشته و آغاز اپیدمی کرونا و حتی سخت تر از آن است و متاسفانه با وجود همه تلاش هایی که می شود به دلیل حجم گسترده بیماران خدماتی ارائه شده شاید متناسب با تعداد بیماران نباشد.

 

فوق تخصص بیماری عفونی بیمارستان کردکوی  تاکید کرد: بسیاری از بیماران دیرهنگام  با علائم بیماری کرونا به مراکز درمانی مراجعه می کنند و لذا  نیازمند به خدمات بخش مراقبت های ویژه می شوند و گاهی متاسفانه این عزیزان را از دست می دهیم و جا دارد به این مسئله بیش از گذشته بپردازیم و در این خصوص اطلاع رسانی اتفاق بیفتد.

کد خبر 1004791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha