تهیه و توزیع ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی و یلدای مهربانی

ابراهیم پور گفت: ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی و یلدای مهربانی در قالب طرح شهید سلیماانی تهیه وتوزیع میشود.

«جبرییل ابراهیم پور»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت مظلومانه سردار بزرگ مدافعان حرم، شهید سلیمانی، از اجرای طرح شهید سلیمانی با شعار «راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می گذرد» در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان اجرا خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف شهرستان خوی  گفت: از محل اجرای نیات واقفین و عواید امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان خوی ،۵۰۰ بسته کمک معیشتی ، ۵۰۰ بسته یلدای مهربانی ، ۱۰ هزار عدد ماسک و ۵۰۰ عدد ضد عفونی کننده جمعا به مبلغ بیش از ۲ میلیارد ریال تهیه و در بین نیازمندان توزیع میشود.

ابراهیم پور گفت: مرکز افق در امامزاده سید بهلول (ع) و بقعه میرهادی (ره) به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوی به منظور تقویت کارکرد‌های متنوع اماکن مقدس و با عمل به فرامین امام خمینی (ره) راه اندازی شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوی با بیان اینکه مرکز افق وظیفه تقویت نقش و کارکرد اجتماعی، فرهنگی و قرآنی با رویکرد استفاده از ظرفیت نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی داشته، گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات امامزاده سید بهلول (ع) و بقعه میرهادی (ره)  به عنوان مراکز قطب‌ فرهنگی و زیارتی با رعایت ارزش‌های اسلامی با عنایت به بیانیه گام دوم با اولویت بندی و زمان بندی نیز از اهدف دیگر راه اندازی این طرح است.

کد خبر 1004877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha