بانک‌ها نتایج قرعه کشی عمره مفرده را اعلام می کنند

نتایج قرعه‌کشی برای تعیین اولویت‌های "عمره مفرده" از طریق 2 بانک ملی و ملت به سپرده‌گذاران اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی لیالی رئیس سازمان حج و زیارت در حاشیه مراسم قرعه‌کشی عمره مفرده با حضور نماینده رئیس جمهور و نماینده سازمان بازرسی کل کشور گفت : در ثبت‌نام‌های امسال که از شهریور تا مهر ماه انجام شد در مجموع 6 میلیون و 500 هزار نفر به ثبت‌نام کردند.

لیالی خاطرنشان کرد: در ثبت‌نام‌هایی که در سال 63 و در اوج حضور مردم در جبهه‌ها انجام شد حدود یک میلیون نفر ثبت‌نام کردند و در ثبت‌نام‌های بعدی، آمار ثبت‌نام برای عمره افزایش یافت که این افزایش هم به خاطر افزایش جمعیت و هم به واسطه ارتقای سطح اقتصادی مردم بوده و از سویی این مسئله نشانگر رشد احساسات دینی و مذهبی مردم نیز بوده است.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: زمانی که از آمار نهایی تعداد ثبت‌نام‌کنندگان عمره مفرده امسال مطلع شدم به خود بالیدم و خدا را شکر کردم که مردمی داریم که اینگونه مسلمان و معتقد به مبانی دینی هستند.

 

لیالی تصمیم برای ثبت‌نام‌های جدید عمره مفرده در سال جاری را مصوبه شورای عالی حج به ریاست احمدی‌نژاد دانست و گفت: امسال برای ثبت‌نام‌های عمره مفرده برای نخستین بار از 2 بانک عامل برای ثبت‌نام بهره‌مند شدیم تا از طریق 6 هزار شعبه این 2 بانک، مردم با رفاه بیشتری اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی متذکر شد: سپرده‌های مردم در نزد بانک‌ها نه در اختیار سازمان حج و زیارت است و نه در اختیار بانک‌ها بلکه این سپرده‌ها از آن خود مردم است و آن‌ها هر زمانی که بخواهند می‌توانند با مراجعه به بانک‌ها، اصل پول خود و سود آن را پس بگیرند.

لیالی درباره نحوه اطلاع مردم از نتایج قرعه‌کشی عمره مفرده که امروز انجام شد، اظهار کرد: سی‌دی نتیجه قرعه‌کشی و اولویت‌های تعیین شده به هیئت ناظران ارسال می‌شود همچنین نتایج این قرعه‌کشی و اولویت‌هایی که امروز مشخص شد به 2 بانک ملی و ملت اعلام می‌شود تا این بانک‌ها نیز اولویت‌های 6 میلیون و 500 هزار نفری را که در مراسم قرعه‌کشی امروز اولویت‌های آنها مشخص شده را به سپرده‌گذاران اعلام کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: بانک‌ها از 4 طریق، نتایج قرعه‌کشی امروز را به سپرده‌گذاران عمره مفرده اعلام می‌کنند به این صورت که بانک‌ها از طریق پیامک، ارسال مکتوب نتایج قرعه‌کشی برای سپرده‌گذاران، قراردادن اسامی و اولویت‌های تعیین شده در سایت اینترنتی بانک‌ها و از طریق شعب ثبت‌نام‌کننده بانک ملی و ملت نتایج قرعه‌کشی و اولویت‌های تعیین شده را اعلام خواهند کرد.

پایان پیام/

 

 

کد خبر 100492

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha