دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه تأسیس شود/ بیانیه گام دوم انقلاب با جذب جوانان مومن محقق می شود

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه باید تأسیس شود گفت: بیانیه گام دوم انقلاب با جذب جوانان مومن محقق می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» طی نشستی که پنجشنبه ۲۷ آذر با حضور جمعی از اساتید و مسئولان حوزه برادران و خواهران و دانشگاه های استان البرز در دفتر نماینده ولی فقیه در البرز برگزار شد گفت: بیانیه گام دوم انقلاب با جذب جوانان مومن محقق می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: حوزه علمیه کلام خدا را بیان می کند و دانشگاه نیز جامع عمل به آن می پوشاند از این رو باید نیازهای جامعه را درک و برمبنای آن برای دانشجو و طلبه ها برنامه ریزی لامز را انجام داد. 

 

امام جمعه کرج ادامه داد: لازمه سوق دادن نسل امروز جوان مومن متعهد به جریان مدیریت کشور برمبنای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نهفته است.

 

وی اظهار کرد: در جریان تحقق گام دوم انقلاب و در مسیر وحدت حوزه و دانشگاه باید موانع مختلف را از میان برداشت، آنچنان که غرور علمی و پرداختن غلط به امر وحدت، نبود خودسازی، تعصب و بی توجهی به مقتضیات جامعه از جمله این موانع است. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز اظهار کرد: برپایی نشست های آزاد اندیشی و مجمع علمای حوزه و دانشگاه در قالب یک دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه گامی در جهت تحقق گام دوم انقلاب است.

 

 

کد خبر 1004968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha