دوره تخصصی نقد عرفان حلقه در تبریز برگزار شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: دوره تخصصی نقد عرفان حلقه با حضور فعالان فرهنگی و روحانیان تبریز برگزار شد‌.

حجت الاسلام «حسن شعبانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: این دوره به مدت ۲ روز در ۱۸ ساعت آموزش با حضور ۲۵ نفر در سالن جلسات تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: عرفان حلقه یکی از جریانات انحرافی فعال در کشور است که سرکرده آن فردی به نام محمد علی طاهری  است که این اعتقادات در بحث درمانگری موجب گمراهی تابعین این فرقه شده است. 

وی با بیان این‌که استاد این دوره رییس انجمن نجات از حلقه؛ حجت الاسلام امین شمشیری از قم بود که در روزهای ۲۶ و ۲۷ آذرماه برگزار شد، گفت: ارتقای دانش فعالان فرهنگی و روحانیان مهم‌ترین هدف این دوره کوتاه  مدت بوده است.

شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که دومین دوره انتخابات مجمع هماهنگی کانون‌های فرهنگی تبلیغی استان برگزار خواهد شد، گفت: این انتخابات از ساعت ۱۰ الی ۱۲ روز یکشنبه در پایان آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، هدف برگزاری این انتخابات را ایجاد انسجام و هماهنگی در امور فرهنگی تبلیغی دانست و افزود: این انتخابات با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا و جلوگیری از تجمیع به صورت شهرستانی برگزار می‌شود. 

حجت الاسلام شعبانی گفت: طی این انتخابات، ۵ نفر به عنوان اعضای اصلی و یک نفر به عنوان عضو علی البدل به مدت ۴ سال انتخاب می‌شوند.

کد خبر 1005032

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha