خانواده شهدای مدافع سلامت کردستان تجلیل می‌شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اعلام کرد: به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، شهدای مدافع سلامت کردستان تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های ولادت حضرت زینب(س) و پویش سپاس در این جلسه با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار اعلام کرد: پرستاران زیادی در این ایام کرونا جان باختند و شهید شدند و نیاز است از پرستاران و کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت تکریم شود.

 

وی بیان کرد: امسال برای تکریم کادر بهداشت و درمان پویشی در سطح کشور با عنوان «پویش سپاس» راه‌اندازی شده است که براساس این پویش و به مناسبت روز پرستار از شهدای مدافع سلامت استان تجلیل خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه، دیدار با خانواده شهدای مدافع سلامت استان و تکریم از پرستاران و پزشکان در بیمارستان‌ها نیز در راستای اجرای پویش سپاس از برنامه‌های تبلیغات اسلامی کردستان است، افزود: تبلیغات اسلامی هر ساله به همت هیئات مذهبی با اهدای گل از پرستاران بیمارستان‌ها در سالروز ولادت حضرت زینب(س) تقدیر کرده است.

 

مسوول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه اضافه کرد: امسال به منظور پاسداشت تلاش‌های شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان در قالب تخته شاسی پنج لوح تقدیر تهیه و در پنج بیمارستان استان با امضای مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برای تقدیر از مدافعان سلامت نصب خواهد شد.

 

ئالا شهسواری افزود: همچنین با خانواده شهدای مدافع سلامت استان کردستان دیدار و از آنها تجلیل می‌شود.

کد خبر 1005076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha