توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی به همت بخشداری مرکزی در تبریز

۴۰۰ بسته معیشتی به همت بخشداری مرکزی تبریز و شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی میان خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا در روستاهای اطراف تبریز توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مراسم اهدای ۴۰۰ بسته معیشتی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و شب یلدا امروز با حضور فرماندار تبریز، دهیاران و بخشداری مرکزی تبریز و اعضای شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی برگزار شد.

فرماندار تبریز، در این آیین در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: همه در قبال رفع نیازهای اقشار نیازمند جامعه مسئولیم و باید بیش از پیش برای توسعه روحیه نوع‌دوستی و دستگیری از محرومان تلاش کنیم.

بهروز مهدوی با تاکید بر همت و تلاش همه جانبه برای حمایت از اقشار نیازمند افزود: در همین راستا مشارکت مردم و بخصوص خیرین در رفع نیازهای نیازمندان از اهمیت بسیار ویژه‌ای در شرایط کنونی برخوردار است که انتظار داریم با برنامه‌های حمایتی مستمر و ساختارمند مراحل بعدی کمک‌ها به صورت تخصصی برای تمامی نیازمندان در استان اجرایی شود.

وی با بیان این‌که استان آذربایجان شرقی پیشقدم در برهه‌های مختلف در دستگیری از محرومان است، عنوان کرد: مشارکت بسیار خوب مردم استان در حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا، اثباتی بر استمرار روحیه نیکوکاری و نیت‌های خیر و نوع دوستی در جامعه است.

مهدوی افزود: در این مرحله ۴۰۰ بسته میان نیازمندان و خانواده های کم بضاعت روستاهای بخش مرکزی تبریز در قالب ستاد مدافعان سلامت توزیع می شود که هر بسته شامل روغن، برنج، حبوبات، رب، مرغ، پشمک، میوه و... بوده و ارزش این اقلام ۱۵۰ میلیون تومان است.

فرماندار تبریز در پایان با اشاره به مشکلات ناشی از بحران کرونا در استان اظهار کرد: روحیه جهادی مردم روز به روز تقویت شده و حتی بعد از کرونا هم ادامه کمک رسانی به اقشار آسیب دیده از این بیماری نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1005533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha