ویژه‌برنامه‌های کانون «امام المنتظَر(عج)» برای نخستین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی

ذاکری با شرح ویژه‌برنامه‌های نخستین سالگرد شهادت «سردار سلیمانی» در کانون «امام المنتظَر(عج)»، گفت: مسابقات نقاشی، دلنوشته و کتابخوانی و استمرار کمک‌های مومنانه در زمینه‌های مختلف، ازجمله این برنامه‌ها است.

«ابراهیم ذاکری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به تدارک ویژه برنامه های اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از سوی کانون «امام المنتظَر(عج)» واقع در روستای کردر رضوی شهرستان میناب استان هرمزگان، اظهار کرد: ویژه برنامه های سالگرد حاج قاسم سلیمانی در روستای کردر رضوی در محورهای مسابقات، برنامه ها، کمک های مومنانه به نیازمندان و  فعالیت های تربیتی اجرا می شود.

 

مدیر کانون امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی شهرستان میناب استان هرمزگان با تشریح برنامه های طراحی شده در محورهای مذکور، گفت: برگزاری مسابقات نقاشی، دلنوشته، کتابخوانی و همچنین مسابقه از وصیتنامه سردار و  مسابقات ورزشی فوتبال و تنیس بخشی از این برنامه ها است.

 

وی به اجرای ویژه برنامه «شبی با شهدای شهرستان میناب» (برنامه روایتگری در گلزار شهدا) به عنوان بخش دیگری از ویژه برنامه های سالگرد شهادت سردار آسمانی نام برد و تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و اجرای طرح ختم صلوات نیز به این مناسبت انجام می شود.

 

وی با اشاره به توزیع کمک های مومنانه در میان نیازمندان و ایتام افزود: قرار است در مرحله اول 120 بسته هر بسته معیشتی به ارزش 250 هزار تومان، در مرحله دوم 100 بسته به ارزش 80 هزار تومان و در مرحله سوم توزیع سبدهای معیشتی، 110 بسته گوشت به ارزش 90 هزار تومان و در مرحله چهارم 180 بسته معیشتی به ارزش 300 هزار تومان به همت گروه جهادی خدام الحسن(ع) میان اقشار محروم توزیع شود.

 

ذاکری همچنین از پیگیری و تهیه جهیزیه کامل برای دو دختر یتیم در راستای کمک های مومنانه خبر داد.

 

مدیر کانون امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی شهرستان میناب استان هرمزگان با اشاره به برنامه های تربیتی تدارک دیده شده به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: قرائت زیارت آل یاسین، قرائت زیارت عاشورا و اجرای ویژه برنامه ماه عسکری(ع) بخشی از ویژه برنامه های تربیتی به این مناسبت است.

 

گفتنی است؛ کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی از 14 سال پیش تاکنون در دهه کرامت مجری و میزبان جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی آسمان هشتم است و سه دوره میزبانی از جشنواره سراسری سرود رضوی را در کارنامه دارد.

 

کد خبر 1005645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha