تجلیل از پرستار نمونه ای مسجد النبی (ص)تویسرکان

ناهیدی فرد گفت: همزمان با میلاد حضرت زینب (س) از پرستار نمونه و مسجدی خانم سوری با همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان و همکاری کانون فرهنگی هنری بعثت مسجد النبی (ص)تویسرکان تجلیل به عمل آمد.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار،  به پاس قدردانی از مدافعان سلامت، پرستار نمونه مسجد النبی (ص) تویسرکان طی مراسمی در مسجد با حضور هیات امناء با اهدای شاخه گل  و هدیه تجلیل به عمل آمد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان افزود:  امسال سالروز ولادت حضرت زینب سلام‌الله علیها، روز گرامیداشت پرستار حال و هوای خاص‌تری به خود گرفته است؛ چرا که کادر درمان و در راس آنها پرستاران، در خط مقدم مبارزه با ویروس خطرناک کرونا هستند و حتی تعدادی از آنان در همین مسیر به شهادت رسیدند.

 

وی اظهار داشت: اولین کسانی که  در روزهای شیوع بیماری کرونا و قرنطینه خواب راحت نداشتند پرستاران و فعالان کادر درمان بودند و این حرکت گام کوچکی است که بگوییم به یادتان هستیم و زحماتتان را ارج می نهیم.

 

وی بیان کرد: حضرت زینب(س) الگوی بی‌نظیر مقاومت و فداکاری است و پرستاران و مدافعان سلامت با ایثار و فداکاری خود، زینب‌گونه حماسه آفریدند.

 

ناهیدی فرد گفت: حضرت زینب(س) در لبیک به ندای امام حسین(ع) و حفظ ارزش‌های اسلامی و دینی، ایثار، از خودگذشتگی و مقاومت نمود و بی‌تردید الگوی ارزشمند مومنانی است که در مسیر ایثارگری گام برمی‌دارند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، اظهار داشت: با شیوع ویروس منحوس کرونا که موجب رنجش و بیماری هموطنان عزیز و با کمال تاسف درگذشت جمعی از آنان گردید، جامعه پزشکی کشور، مدافعان سلامت و به ویژه پرستاران، با از خودگذشتگی، تلاش شبانه‌روزی و همراهی دلسوزانه و مخلصانه، در برابر این بحران ایستادگی کردند، نام خود را به بزرگی در اذهان تمامی ایرانیان ثبت و ضبط نمودند.

 

کد خبر 1005719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha