شادی زودگذر را فدای روزهای خاطره انگیز آینده نکنیم

حجت الاسلام پیش قدم با اشاره به فرار رسیدن «شب یلدا»، گفت: دورهم نشینی و شادی از برنامه های ما بوده و نباید به دلیل این بیماری شادی زودگذر را فدای روزهای خاطره انگیز آینده کنیم.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «حمزه پیش قدم» پیش از ظهر امروز (30 آذر ماه) در آئین تجلیل تعدادی از پرسنل پرستار که در بخش های مختلف بیمارستانی و اورژانس مشغول فعالیت بودند، اظهار کرد: پرستاران و کادر درمانی افسران پیش قراول در عرصه مبارزه با بیماری کرونا هستند.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین که توسط این ستاد استانی برگزار شد، گفت: کرونا یک دشمن بوده که در ستیز با جان بشریت به پا خواسته و یک طرف این جنگ پرستاران دلسوز و زحمت کش و کادر درمانی قرار دارند.

وی یادآور شد: عمل به توصیه های پرستاران و کادر درمانی ما را در برابر پیروزی نهایی در مقابل کرونا نزدیک می کند که این توصیه های بهداشتی، برگرفته از متون دینی است.

حجت الاسلام پیش قدم ادامه داد: به اذعان کادر درمان و متخصصین امر تنها راه پیشگیری از ویروس کرونا، شستن دست ها و رعایت مسائل بهداشتی بوده که 1400 سال قبل توسط پیامبر و امام صادق (ع) بیان شده است.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش های شبانه روزی پرستاران در بخش های مختلف به ویژه حوزه مبارزه با بیماری کرونا را ستود و خاطرنشان کرد: ستاد احیاء فریضتین وظیفه خود می داند که در کنار کادر درمان بوده و از زحمات این قشر خدوم تجلیل کند.

وی با اشاره به فرار رسیدن «شب یلدا»، گفت: دورهم نشینی و شادی از برنامه های ما بوده و نباید به دلیل این بیماری شادی زودگذر را فدای روزهای خاطره انگیز آینده کنیم.

حجت الاسلام پیش قدم گفت: طبق آمار 65 درصد تجمع ها و دورهمی ها باعث شیوع بیماری کرونا می شود و باید از برگزاری این دورهم نشینی خودداری کنیم تا انشالله شاهد ریشه کنی این بیماری منحوس باشیم.

گفتنی است در این آئین که توسط ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد و در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج برگزار شد، از هفت پرستار و پرسنل کادر درمانی در بخش ها و بیمارستان های مختلف شهر یاسوج با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1005762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha