نرم افزاری زیارت مجازی راهیان نور استان ایلام رونمایی شد

نرم افزار زیارت مجازی راهیان نور استان ایلام با حضور سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، صبح امروز(۳۰ آذر) در مراسم رونمایی از این اپلیکیشن، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری راهیان نور به صورت حضوری، استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در راستای معرفی ظرفیت های گردشگری دفاع مقدس و راهیان نور بسیار ضروری است.

 

سردار« جمال شاکرمی» یادآور شد: اپلیکشن زیارت مجازی راهیان نور استان ایلام در پلت فرم اندروید در راستای معرفی فرهنگ جهاد و شهادت و دستاوردهای دوران دفاع مقدس ایلام  و معرفی یادمان های راهیان نور در استان ایلام بین مردم و به ویژه نسل جوان طراحی و ساخته شده است.

 

وی با بیان اینکه این برنامه کاربردی با حجم بسیار کم و قابلیت دید ۳۶۰ درجه با مشارکت راهیان نور، فضای مجازی  سپاه امیرالمومنین(ع) و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تهیه شده است، گفت: علاقه مندان به حضور در مناطق عملیاتی استان ایلام در سراسر کشور با نصب این اپلیکشن قادر خواهند بود که از یادمان های شرهانی، قلاویزان، سه راهی جندالله و بانروشان بازدید مجازی داشته باشند. 

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه استان ایلام دارای ظرفیت ها و توانمندی های بسیار خوبی در حوزه دفاع مقدس است، گفت: راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و بهره‌مندی ثروت عظیم فرهنگی دوران دفاع مقدس است.

 

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت در بین آحاد مردم به ویژه نسل جوان، سدی محکم در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان بر علیه باورها و ارزش های دینی است و در شرایط شیوع کرونا که امکان سفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس وجود ندارد، باید از ظرفیت های نرم افزارهای کاربردی و فضای مجازی در راستای توسعه و نشر فرهنگ دفاع مقدس استفاده کرد.

 

وی با بیان اینکه طراحی و اجرای نرم افزار زیارت مجازی راهیان نور مناطق عملیاتی استان ایلام کاری بسیار ارزشمند است، بر توسعه و طراحی نرم افزارهای کاربردی ویژه گوشی های همراه با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

 

    

کد خبر 1005792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha