بیماری کرونا  اهمیت و ارزش زحمات بی‌دریغ پرستاران را به منصه ظهور گذاشت

روشنفکر ضمن تبریک روز پرستار، گفت: شرایط اخیر و شیوع بلای خانمان سوز کرونا بار دیگر اهمیت و ارزش زحمات بی‌دریغ پرستاران را به منصه ظهور گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن کامل پیام «مهدی روشنفکر» به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) در حدیثی می‌فرمایند:«هر کس در برآوردن نیاز بیماری بکوشد، خواه برآورده شود یا نه، از زیر بار گناه خویش بیرون می‌رود، به سان آن روز که از مادر، زاده شده است».

جایگاه والای پرستاران موجب شده تا روز بزرگداشت این قشر خدوم و زحمت کش، با نام عقیله ی اهل بیت، حضرت زینب(س) مزین گردد.
شرایط اخیر و شیوع بلای خانمان سوز کرونا بار دیگر اهمیت و ارزش زحمات بی‌دریغ پرستاران را به منصه ظهور گذاشت و این پرستاران بودند که در کنار دیگر زحمت کشان حوزه ی درمان هر لحظه به مانند همیشه بر بالین بیماران حاضر بودند و با جان و دل سعی در کاهش آلام و دردهای همه‌ی مردم شریف ایران داشتند.

در این مسیر حتی از جان عزیز خود نیز دریغ نکردند و تعداد کثیری از پرستاران شریفمان در راه رضای خدا، انسانیت و نوع دوستی جان خود را فدا کردند که از خداوند بزرگ مسئلت داریم تا روح بلندشان را با بانوی پاکدامن اسلام حضرت زینب (س) محشور گرداند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و شاد باش به جهت ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، آرزومندم که پرستاران عزیزمان در صحت، سلامتی و شادکامی باشند و همچنان توفیق خدمت به هموطنان عزیز را داشته باشند.

کد خبر 1005803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha