جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

رضایی از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر به همت سازمان بسیج رسانه استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سجاد رضایی» صبح امروز (۳۰ آذر) در مراسم اختتامیه پویش گرمای مهربانی و توزیع ۵۰۰ دست کلاه و شال گردن همراه با ۳۶۰ بسته شب یلدا برای خانواده‌های کم بضاعت و ایتام استان ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تبریک روز پرستار و میلاد حضرت زینب (س) اظهار کرد: خبرنگاران استان به واسطه شیوع ویروس کرونا در استان ضربه بسیاری دیدند اما با این وجود همیشه در کارهای خیر و خدمت به محرومان پیش قدم هستند.

 

رئیس بسیج رسانه خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اصحاب رسانه و فرهنگ حق الزحمه زیادی ندارند، گفت: اما با همه وجود در عرصه فرهنگی در حال جهادگری هستند و می دانید که امروز جنگ اصلی ما در موضوع رسانه و فرهنگ است.

 

وی ادامه داد: همچنین اصحاب رسانه در موضوع اقتصادی، معیشتی و عرصه کار جهادی و فیزیکی نیز پای در میدان گذاشتند و همزمان جهاد فرهنگی و اقتصادی را در پیش گرفتند.

 

رضایی از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: در همین راستا آثار خبرنگاران در جشنواره رسانه‌ای ابوذر از ۳۰ آذر تا ۲۱ دی‌ماه که سالروز شهادت خبرنگار شهيد غلام‌رضا رهبر و تشکیل بسيج رسانه است در موضوعات مختلف به ویژه کمک های مومنانه جمع‌آوری خواهد شد.

 

رئیس بسیج رسانه خراسان جنوبی با قدردانی از زحمات اصحاب رسانه که بار اصلی برگزاری پویش گرمای مهربانی را بر عهده داشتند، بیان کرد: امیدواریم در راستای پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب بتوانیم گام های موثری برداریم.

 

آرامش زندگی در دستگیری از نیازمندان است

«رضا سلم‌آبادی» مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی هم در این مراسم با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری کار بزرگی است، گفت: اکنون در شرایط سخت اقتصادی هستیم و خانواده های زیادی نیازمند کمک های خیران و نیکوکاران هستند.

 

وی افزود: آرامش زندگی در انفاق و دستگیری از نیازمندان است و شهادت می‌دهم تمام افرادی که برای کمک به نیازمندان تلاش می‌کنند از اندک فرصت خود برای خدمت رسانی و کمک به نیازمندان دریغ نکردند.

 

وی با بیان اینکه مرکز نیکوکاری رسانه یاران در فضای مجازی اعتمادی ایجاد کردند که مردم خودشان به آنان برای کمک به نیازمندان و اقدامات خیرخواهانه مراجعه می کنند، گفت: هر جایی که در بین مردم اعتماد ایجاد کردیم شاهد افزایش همراهی و کمک های مومنانه بودیم.

کد خبر 1005841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha