لزوم ثبت نام در سامانه «سجام» برای سهامداران سهام عدالت در استان فارس

دائی گفت: افرادی که برای ثبت نام در سامانه «سجام» اقدام نکنند گرچه مالک دارایی سهام عدالت خود هستند اما امکان معامله سهام، دریافت سود سالانه، شرکت در مجامع الکترونیک شرکت های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان و ... را نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بابک دائی»، امروز (یکشنبه 30 آذر) از تمدید ثبت نام برای سهامداران سهام عدالت خبر داد و به خبرنگاران گفت: ثبت نام در سامانه «سجام» برای این سهامداران تا نیمه دی ماه جاری تمدید شده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس ادامه داد: بدین ترتیب سهامداران روش غیر مستقیم سهام عدالت برای برخورداری از مزایای سهام خود تا زمان برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس، فرصت ثبت نام دارند.

وی اضافه کرد: این تمدید با هدف جلوگیری از ضایع شدن حقوق مالکان سهام و با مذاکرات انجام شده با مسئولان وزارت اقتصاد و سازمان بورس و اوراق بهادار کشور در نظر گرفته شده است.

دائی تاکید کرد: سهامداران استان فارس از طریق اینترنت خانگی و با مراجعه به سایت www.sejam.ir می توانند از این فرصت برای ثبت نام در سامانه «سجام» استفاده کنند.

وی ادامه داد: افرادی که برای ثبت نام در این سامانه اقدام نکنند گرچه مالک دارایی سهام عدالت خود هستند اما امکان معامله سهام، دریافت سود سالانه، شرکت در مجامع الکترونیک شرکت های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان و ... را نخواهند داشت.

کد خبر 1005885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha