فعالیت ۵۰۰ امام جماعت در رزمایش محله‌محور «معیشت، سلامت و معنویت»

حجت‌الاسلام ذاکر با اشاره به فعالیت ۵۰۰ نفر از امامان جماعت به عنوان رابط عملیات محله‌محور در استان تهران، گفت: این رابطان در عملیات محله محور مساجد و در بخش‌های سلامت، معنویت و معیشت فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام «حجت الله ذاکر» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به فعالیت 500 امام جماعت رابط در محلات استان تهران، اظهار کرد: این رابطان در زمینه رزمایش «معیشت، سلامت و معنویت» و عملیات محله محور مساجد فعالیت می کنند و متناسب با مواقف عملیاتی، برنامه مخصوص آن موقف در اختیار رابطین محلات جهت عملیات محله محور قرار می گیرد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان کرد: رابطان عملیات محله محور مساجد، نسبت به کار شبکه ای توجیه بوده و علاوه بر آنکه مسجد خود را در محله نقش آفرین کرده اند با سایر مساجد محله هم افزایی دارند.

 

وی ادامه داد: در واقع رابطان محلات، با ایجاد شبکه محله ای، تلاش می کنند که اهالی سایر مساجد آن محله را هم با خود همراه کنند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در ادامه با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: به همین مناسبت ائمه جماعات مساجد استان تهران ضمن نصب بنر تبریک روز پرستار در ورودی بیمارستان ها و مراکز درمانی، در محوطه مراکز درمانی حضور یافته و از خدمات کادر درمان  و پرستاران با اهدای گل تقدیر کردند.

 

حجت الاسلام ذاکر خاطرنشان کرد: به مناسبت فرار رسیدن شب یلدا نیز بسیاری از مساجد بسته های ارزاق تهیه و میان نیازمندان توزیع کردند.

 

 

کد خبر 1005918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha