پرستاران منادیان انسانیت و ایمان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ضمن تبریک روز پرستار، پرستاران منادیان انسانیت و ایمان خواند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ضمن تبریک روز پرستار، پرستاران منادیان انسانیت و ایمان خواند. متن پیام محمدپمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است:

 

پنجم جمادی الاولی سالروز ولادت سراسر نور و برکت تجسم ایثار و گذشت، نمونه اعلای استقامت، پاکدامنی و تقوی حضرت زینب کبری(س) و روز تجلیل از خدمات ارزنده پرستاران عز‌یز ایران اسلامی مبارک و فرخنده باد. 

 

حرفه مقدس پرستاری، دمیدن روح زندگی در تن رنجور بیماران است و پرستاران منادیان انسانیت و ایمان و التیام بخش آلام بیماران در این شرایط سخت کرونائی هستند.

 

عزیزانی که با بذل جان خویش در راه اهداء سلامتی و تندرستی به هموطنان رسالت مقدس خود را در حد اعلاء فداکاری و ایثارگری به منصه ظهور گذاشتند و شهدای جامعه سلامت را که در این راه تقدیم نمودند، خود نشان بارزی از این همه ازخودگذشتگی می باشد.

 

ضمن ادای احترام و درود به روان پاک و مطهر همه شهدای عرصه سلامت، این روز مبارک را به محضر یکایک پرستاران عزیز بخصوص جامعه پرستاری استان کرمان تبریک و تهنیت عرض نموده، دوام توفیقات، سلامت جسم و جان و شادکامی را برایتان آرزومندم.

 

محمدمهدی زاهدی

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی/

کد خبر 1005921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha