یلدایی به بلندی همت خادمیاران ‌رضوی و معطر به نام حضرت زینب (س)

سروری زاده گفت: خادمیاران رضوی کانون نورباران، این‌بار با ویژه برنامه های یلدایی، از پرستاران و مدافعان سلامت تجلیل کردند.

«سعید سروری زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان گفت: با توجه به تقارن ولادت حضرت زینب(س) با شب یلدا و با توجه به وضعیت کرونا با همت خادمیاران رضوی فعالیت های متنوعی  انجام گرفته است .

 

مسئول کانون محله ای نورباران اصفهان گفت: خادمیاران رضوی با همکاری بسیج مسجد نورباران در بیمارستان شهید صدوقی حضور یافتند و از پرستاران بخش های بیمارستان صدوقی تقدیر کردند، خادمیاران رضوی پس از حضور در بیمارستان به پرستاران گل و انار و هدایای متبرک رضوی اهدا کردند.

 

وی ادامه داد: خادمیاران به صورت سرزده به منازل پرستاران رفته و با اهدا گل به خانواده های پرستاران، از زحمات پرستاران و خانواده هایشان قدر دانی می کنند.

 

سروری زاده گفت: خادمیاران رضوی با توجه به سرمای هوا 214 پرس غذای گرم به همراه 300 قرص نان تهیه نمودند که در بین کارتن خوابها و نیازمندان منطقه حصه توزیع می شود.

 

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و پروتکل های مربوطه که عدم تجمع و منع دورهمی های خانوادگی را در پی دارد، خادمیاران رضوی به جای برگزاری دورهمی خانوادگی هزینه های مربوطه را به تهیه  200 بسته یلدایی شامل میوه و تنقلات اختصاص دادند که در بین خانواده های نیازمند و کودکان بی سرپرست و یتیم و توان خواهان بهزیستی توزیع می شود.

 

سروری زاده گفت: خادمیاران رضوی به مناسبت شب یلدا با برگزاری مسابقه تهیه کیک و ژله یلدایی و اهدای کیک و ژله ها به خانواده های نیازمند توانستند 80 بسته کیک و ژله را به دست نیازمندان برسانند.

کد خبر 1005932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha