انتشار فراخوان نخستین مهرواره قصه‌گویی مجازی «از یلدا تا نوروز»

کیانی از انتشار فراخوان نخستین مهرواره قصه‌گویی مجازی «از یلدا تا نوروز» توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان خبر داد.

«وحید کیانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از انتشار فراخوان نخستین مهرواره قصه گویی مجازی «از یلدا تا نوروز» خبر داد و اظهار کرد: این مهرواره توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل کانون پرورش کودکان و نوجوانان خوزستان افزود: این مهرواره با محوریت قصه‌های زندگی‌ساز برگزار می‌شود و گروه‌های سنی نوخوان (۷+)، نونهال (۹+)، نونگاه (۱۳+)، نوجوان (۱۵+) و بزرگسال می‌توانند در آن شرکت کنند.

 

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از منابعی چون، ادبیات شفاهی و عامه، قصه‌های بومی و محلی، متون ادبیات فارسی، سرگذشت شهیدان دفاع مقدس، مدافعان حرم و ... در قصه‌های خود بهره ببرند.

 

کیانی بخش محیط زیستی این مهرواره نیز با موضوعات جلوگیری از شکار و صید، حفاظت از طبیعت و محیط زیست و آلودگی‌های محیط زیستی برگزار می‌شود.

 

وی یاد آور شد: علاقه‌مندان می‌بایست فیلم قصه‌گویی خود را به زبان فارسی، لهجه و گویش محلی به مدت زمان ۲ تا پنج دقیقه به صورت افقی ضبط کرده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ به شماره همراه ۰۹۱۶۳۲۱۴۴۱۴ در پیام رسان واتساپ ارسال کنند و برگزیدگان این رویداد فرهنگی یک اردیبهشت ۱۴۰۰ معرفی و تجلیل می‌شوند.

 

کد خبر 1005939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha