توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در شیراز طی هشت مرحله کمک مومنانه وزارت دفاع استان فارس

حجت الاسلام نماینده گفت: شرکت صنایع الكترونیک شیراز طی هشت مرحله کمک مومنانه وزارت دفاع استان فارس اقدام به توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در شیراز کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌الاسلام «محمود نماینده»، امروز (یکشنبه 30 آذر) در اجرای كمک‌های هشتمین مرحله کمک مومنانه وزارت دفاع استان فارس در مجتمع صنایع الكترونیک شیراز گفت: این مرحله از کمک های مومنانه در آستانه فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» برگزار شده است.

ارشد عقیدتی-سیاسی‌ وزارت دفاع استان فارس ادامه داد: استکبار جهانی تصور می کرد که با به شهادت رساندن شهید سلیمانی یکی از اولیای الهی را از ما می گیرد اما شهادت این سردار بزرگ باعث شد تا مکتبی با نام شهید سلیمانی و در راستای مكتب مهدوی و تحقق جامعه مهدوی ایجاد شود.

وی اضافه کرد: از ویژگی های مکتب سلیمانی می توان به  باور ولایی و محو ولایت و اهل بیت (ع) شدن اشاره کرد و این مکتب باعث جاری شدن امید و نشاط در جامعه اسلامی و حتی جوامع غیراسلامی می شود.

حجت الاسلام نماینده نماینده تاکید كرد: لازم است تا امروز همگی با پیروی از این مکتب به معنی واقعی از ولایت فقیه پشتیبانی كنیم.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش کمک های مومنانه كاركنان وزارت دفاع استان فارس بیان کرد: این رزمایش با هدف حمایت از آسیب دیدگان در بحران کرونا برگزار می شود که امروز مرحله هشتم آن به انجام می رسد.

حجت الاسلام نماینده ادامه داد: شركت صنایع الكترونیک شیراز، از ابتدای شیوع كرونا و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، در هشت مرحله به نیازمندان در سطح شیراز با تهیه و توزیع بسته های معیشتی و فرهنگی و کمک نقدی یاری رسانده است.

وی اضافه کرد: در این مراحل 500 بسته کمک معیشتی حاوی شوینده، برنج، گوشت، مرغ، روغن، مواد ضدعفونی، حبوبات، رب گوجه، تن ماهی، ماكارانی، پنیر، شامپو و ... توزیع شده است.

حجت الاسلام نماینده اعلام کرد: كتاب «خاطرات شهید قاسم سلیمانی»، 10 دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند، سه دستگاه تبلت، 6 دستگاه گاز پنج شعله، 6 دستگاه یخچال 2 در، پنج دستگاه جاروبرقی، یک دستگاه موتور سیكلت، یک دستگاه دریل جهت كارآفرینی نیز در قالب این کمک ها میان نیازمندان در شیراز در این کمک های مومنانه تا کنون توزیع شده که نشان از همدلی خوب مردم در شرایط بحرانی است.

کد خبر 1005943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha