ضرورت پیش بینی سرانه آموزشی در طرح اقدام ملی

حقیقی بر رعایت عدالت آموزشی در تمام مناطق استان تاکید کرد و گفت: لازم است تا سرانه آموزشی در طرح اقدام ملی پیش بینی شود تا در آینده با کمبود فضای آموزشی در این مناطق مواجه نشویم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان یکشنبه شب در شورای آموزش و پرورش استان زنجان اظهار کرد: آزمون های دی ماه دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

 

فتح الله حقیقی به کمبود فضای آموزشی در شهرک های اقماری اشاره کرد و گفت: لازم است تا در ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی، ساخت فضاهای آموزشی و مدرسه مورد توجه باشد.

 

وی خواستار همراهی و همکاری دستگاه های مرتبط با آموزش و پرورش شد و گفت: باید تلاش کنیم تا عدالت آموزشی در تمام مناطق رعایت شود.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در سخنانی به برگزاری آزمون های دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و گفت: نحوه رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط ناظران مورد توجه و نظارت است.

 

حسن مظفری ادامه داد: در راستای حمایت از دانش آموزان نیازمند 2 هزار تبلت در مناطق محروم و روستایی توزیع شد همچنین مقرر شده تا ۵۰۰ تبلت دیگر خریداری و توزیع شود.

 

رئیس اداره ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش زنجان نیز اظهار کرد: امتحانات داخلی نوبت اول مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم (شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار دانش) استان به صورت غیرحضوری و با مسؤولیت معلم و نظارت مدیر مدرسه انجام می‌شود.

 

حمید خندان ادامه داد: شیوه برگزاری امتحانات مقطع ابتدایی نیز از سوی معاونت ابتدایی استان اعلام و از طریق منابع موثق اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

به گفته وی، امتحانات داخلی و نهایی پایه دوازدهم مدارس بزرگسالان، راه دور، ایثارگران، جاماندگان پایه دوازدهم سال قبل(تجدیدی) و پیش دانشگاهی نظام قدیم به صورت حضوری خواهد بود.

 

این مقام مسئول افزود: استانداردهای مهارتی شاخه کاردانش بر اساس مصوبه ستاد کرونا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

کد خبر 1006055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha