باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات پرستاران به کار گیریم

جمالی پور گفت: مسائل و مشکلات زیادی در حوزه ساختار اداری پرستاران وجود دارد که این مهم به معنای بی احترامی و بی توجهی به زحمات پرستاران نیست و تمامی تلاش خود را باید به کار بگیریم تا این مشکلات کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در مراسم تجلیل از پرستاران بیان کرد: بیش از ۱۰ ماه است که پرستاران شبانه روز و با تمام توان در راه مقابله با ویروس منحوس کرونا تلاش می کنند که این موضوع جای قدردانی ویژه دارد.

 

استاندار قزوین افزود: در روزگاری که مردم و جامعه با ترس و اضطراب به موضوع کرونا نگاه می کردند، پرستاران با روحیه ایثار و فداکاری خود به جنگ با این ویروس رفتند و صحنه های ماندگاری را برای ثبت در تاریخ رقم زدند.

 

وی عنوان کرد: پرستاران با خداوند متعال معامله کرده اند  ولی مسئولان و مردم هم وظیفه دارند که از این زحمات قدرشناسی کنند که خوشبختانه این مهم تا به امروز به خوبی محقق شده و شهروندان قدردان زحمات پرستاران هستند.

 

جمالی پور اعلام کرد: البته مسائل و مشکلات زیادی در حوزه ساختار اداری پرستاران وجود دارد که این مهم به معنای بی احترامی و بی توجهی به زحمات پرستاران نیست و تمامی تلاش خود را باید به کار بگیریم تا این مشکلات کاهش یابد.

 

وی خاطر نشان کرد: با تمام توان در خدمت پرستاران و کادر درمانی هستیم و تلاش می کنیم با به کارگیری از ظرفیت نهادهای مختلف از جمله وزارت بهداشت بتوانیم مشکلات این قشر ایثارگر را کاهش دهیم.

 

استاندار قزوین یادآور شد: گروه های جهادی امروز در کنار جامعه پرستاری زحمات زیادی را می کشیدند و به صورت گمنام و با رویکرد دینی و اعتقادی در بیمارستان ها حاضر شده و جانفشانی می کنند که باید از تلاش های آنان هم قدردانی کرد.

 

کد خبر 1006076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha