دیدار رییس اتاق بازرگانی تبریز با خانواده شهدای مدافع سلامت استان

همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار رییس و نائب رییس اتاق بازرگانی تبریز با خانواده شهدای مدافع سلامت استان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، رییس، نائب رییس و دبیرکل اتاق بازرگانی تبریز به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار در منزل چندین نفر از شهدای مدافع سلامت استان حضور یافته و از خانواده معظم این شهدا قدردانی کردند.

«یونس ژائله» رئیس، «ابوالفتح ابراهیمی» نائب رئیس و «مهدی قهرمانی» دبیرکل اتاق بازرگانی تبریز به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور در منزل چهار نفر از شهدای مدافع سلامت استان، ضمن دیدار و عرض تسلیت، از خانواده این شهدا قدردانی کردند.

ژائله در این دیدار با اشاره به جایگاه ویژه کادر درمان و سلامت گفت: همه ما مدیون فداکاری ها و از جان گذشتگی های کادر درمان و سلامت استان هستیم که در این بین فداکاری شهدای مدافع سلامت در یادها مانده و همه مردم قدردان این افراد بوده و خواهند بود. 

بنابر این گزارش؛ در این دیدار، ژائله، ابراهیمی و قهرمانی در منزل شهدای مدافع سلامت استان، فهمیه برین کار، عبدالرسول نائبی، میکائیل پورمحبت و فرناز کیهان، پزشکان و پرستاران شهید مدافع سلامت استان حضور یافته و با اهدای لوح سپاس و هدایایی از صبوری و زحمات خانواده این افراد قدردانی کردند. 

کد خبر 1006109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha