ابتکار جهاد کشاورزی جهرم در توزیع بسته هاي «ميوه سلامت» میان پرستاران

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم با تهیه و توزیع بسته های «میوه سلامت» میان پرستاران و کادر درمان بیمارستان پیمانیه، هفته پرستار را به آنها تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، در اقدامی زیبا توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جهرم، به مناسبت هفته پرستار با توزیع بسته های «میوه سلامت» میان پرستاران و کادر درمان بیمارستان پیمانیه این شهرستان، از مدافعان عرصه سلامت قدردانی شد.

 

«علی جوكار»، مدير جهاد کشاورزی شهرستان جهرم، در این آیین، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از زحمات كادر درمان شهرستان قدرداني کرد و گفت:  کادر درمان شهرستان جهرم در یک سال گذشته با جان فشانی در راه سلامت مردم خدمات ارزنده ای را انجام داده اند و حتی در این راه شهید مدافع سلامت تقدیم كرده است.

 

وی بیان کرد: جهاد كشاورزي شهرستان به پاس قدر داني از زحمات كادر درمان «بسته هاي ميوه سلامت» را  تهيه و تقدیم به مجموعه کادر درمان و مدافعان سلامت کرده است.

 

به گفته مدير جهاد كشاورزی جهرم تهیه اين بسته ها تقدیري کوچک در برابر تلاش های بی نهایت کادر درمان است.

 

جوکار با آرزوی سلامتی برای همه بيماران گفت: همين طور بسته هاي ميوه  سلامت برای بیماران بستری در بخش های کرونای بیمارستان از طرف مدیریت جهاد کشاورزی جهرم اهدا و تقدیم شده است.

کد خبر 1006298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha